maandag 16 februari 2015

Bonprix deel 4

Vorige week werd ik gebeld door Bonprix. Een mijnheer vertelde me dat hij bezig was geweest met mijn klacht en legde uit dat de prothese BH's door een Duitse leverancier geleverd worden.

Hij had zelf ook een prothese BH besteld, om te kijken wat er gebeurde. En ja hoor, ook hij kreeg een minimizer opgestuurd. Gelukkig, nu hadden ze bewijs voor iets waarvan ik al zei dat het zo was. En ze hebben de leverancier op de kop gegeven.

Als het goed is, gaat de leverancier mij nu zelf excuses maken (entschuldigung zal dat dan wel worden).

De mijnheer aan de andere kant van de lijn bood, namens Bonprix, zijn welgemeende excuses aan en wou het hier graag dan bij laten (dat snap ik wel).

Inmiddels is de eerste aanmaning binnen om de BH te betalen die ik niet heb gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten